Het frame

Het ontstaan van het Frame.
Als huisarts heb ik veel interesse in alles wat te maken heeft met ons mens-zijn en ons functioneren. Hierin heb ik vele manieren gezien, ervaren en bestudeerd om met het leven (en onze moeilijkheden) om te gaan. Deze beschouwingen en ervaringen hebben geresulteerd in het Frame. Het Frame is een eenvoudig model, een leidraad, een middel waarmee ik u help uw eigen functioneren inzichtelijk te maken en aan te pakken. Middels het Frame wordt u geleerd hoe u effectief, zo optimaal mogelijk en gezond en gelukkig mogelijk kunt functioneren.

Het Frame is erop gericht u bewust te maken van uw handelen en uw keuzes in verschillende situaties. Na bewustwording trainen we u met behulp van dit model hoe u uzelf zo functioneel mogelijk aanstuurt in elke situatie.

Het Frame wordt ondersteund door een handboek en een self help app. Het Frame verbindt verschillende therapieën, ideologieën etc en wordt in de praktijk vaak terecht bestempeld als zijnde een kapstok of werkbaar kompas.

Ook een keer willen Framen? U bent van harte uitgenodigd eens kennis te maken. Dit kan op een van de info-avonden of in een persoonlijk gesprek.

Kosten

Onze programma's zijn niet standaard, maar worden samen met u op maat gesneden. De kosten zijn daarmee afhankelijk van het programma dat u volgt.

Kosten worden niet vergoed door uw zorgverzekeraar maar zijn in veel gevallen wel fiscaal aftrekbaar. Daarnaast willen we graag we proberen de frame-activiteiten voor iedereen toegankelijk te maken. Ook voor diegene die financieel minder mogelijkheden hebben. Hiervoor is het Frame-Support in het leven geroepen.

NB. Het Frame support is een pot die wordt gevuld door het Frame zelf. Van alle frame-opbrengsten storten wij 10% af in dit fonds. Mensen die financiële ondersteuning nodig hebben om aan om aan frame-activiteiten deel te nemen kunnen middels dit fonds geholpen worden.
(Vraag naar de voorwaarden via het contactformulier).

TIP: bewaar je frame-factuur goed. Meestal kun je de kosten die je maakt voor frame-activiteiten fiscaal verwerken. Vraag het na bij je eigen accountant/fiscalist.


Niet tevreden?

Wij doen onze uiterste best om na te komen wat we afgesproken hebben met jou. Ben je desondanks niet tevreden over de diensten en/of zaken die geleverd zijn dan is dit op de eerste plaats heel vervelend.
We willen dit altijd graag met je oplossen. Stap één is dat je het met ons deelt zodat we samen kunnen zoeken naar een oplossing. Lukt dit samen niet, dan bestaat er de mogelijkheid contact op te nemen met het Klachtenloket Zorg. Blijft het geschil bestaan dan is er de mogelijkheid gebruik te maken van de geschillencommissie te Den Haag, waarbij we zijn aangesloten (zie ook algemene voorwaarden).